khamenei

مدافعان حرم

khamenei

۲۵۳ بازديد

????پيام رهبر انقلاب اسلامي در پي حوادث دردناك شهادت زائران در عراق و تصادف قطار؛
???? دغدغه حل ريشه‌اي اين مصائب دردناك بايد اولويت مسئولان باشد

????متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحيم
▪️حادثه‌ي تلخ و اندوهبار شهادت دهها نفر از زوّار ايراني و غير ايراني حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام در عراق و نيز حادثه‌ي دردناك تصادف قطار كه به جان‌باختن و آسيب‌ديدگي جمعي از مسافران و زوّار حضرت ابي‌الحسن‌الرضا عليه‌السلام انجاميد، اينجانب را همچون ديگر هم‌ميهنان و خانواده‌هاي عزادار، مصيبت‌زده كرد.
▫️در حادثه‌ي اول، گروههاي جنايتكار و شقاوت‌بار تكفيري كه راه‌پيمائي عظيم اربعين و امنيت بي‌نظير زائران حسيني، چشم آنان را كور و توطئه‌هاي خباثت‌آلود آنان را خنثي كرده است، به انتقام بزدلانه و فجيع دست زدند و بار ديگر چهره‌ي خبيث و مَنيّت پليد خود را به همه نشان دادند. از مناطق ديگر جهان همچون نيجريه و پاكستان و افغانستان نيز خبرهاي تلخ و تكان‌دهنده از جنايات هم‌مسلكان آنها مي‌رسد و خطر جريان تكفيري و دولت‌هاي حامي آنان را بار ديگر به همه‌ي مسلمانان و دلسوزان گوشزد مي‌كند.
▪️در حادثه‌ي دوم نيز #قصور يا تقصير و #بي‌تدبيري دست‌اندركاران خانواده‌هائي را داغدار كرد و موجب جان‌باختن و آسيب‌ديدگي جمعي از مردم عزيزمان شد.
▫️اينجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت الهي براي درگذشتگان و دعا براي شفاي آسيب‌ديدگان و عرض تسليت به خانواده‌هاي آنان، از مسئولان و دست‌اندركاران در هر دو بخش داخلي و خارجي مي‌خواهم كه از اين حوادث دردناك به آساني عبور نكنند و دغدغه‌ي حلّ ريشه‌ئي اين مصائب و امثال آن از مسائل مردم را در صدر اولويت‌هاي خود قرار دهند و اكنون نيز همه‌ي تلاش خود را براي علاج مصدومان و انتقال جان‌باختگان و كاستن از مصائب داغداران به كار برند.

سيّد علي خامنه‌اي
۶ آذر ۱۳۹۵

☑️مطالب‌درباره‌رهبرانقلاب

modafehaneharam

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.