modafehaneharam

مدافعان حرم

modafehaneharam

۲۵۰ بازديد


????متن شبهه:

 " لطفا اين مطلب را بخوانيد ومنطقي برداشت كنيد "
اگر در سالهاي جنگ كسي به يك ايراني ميگفت روزي ميرسد شما براي نظافت خيابان هاي عراق همديگر را هل مي دهيد و مي خواهيد اين افتخار به شما برسد،حتي اگر به جرم ستون پنجم عراق دستگير نميشد، ممكن بود با شعارهاي كوبنده جنگ جنگ تا پيروزي، مرگ بر صدام ضد اسلام، راه قدس از كربلا مي گذرد روبرو شود........

هيچ رژيمي نمي تواند بدون حمايت مردمش هشت سال بجنگد و نبايد ترديد كرد كه مردم عراق صدام را در جنگ عليه ايران پشتيباني كردند. از نجف و كربلا گرفته تا بصره و بغداد.....
روي صحبت من با آن آدم احمقي است كه پرچم ايران و عراق را بهم گره زده و در خيابان هاي عراق مي گرداند!!

جنگي بي تعارف، خونين و خسارت بار كه هر خانواده ايراني از آن هنوز زخمي به تن يا دل دارد. عراقي ها نه فقط بمباران شيميايي كردند بلكه به زنان و دختران زخمي ايراني در خرمشهر تجاوز كردند، جنازه دختر ايراني را لخت كردند و در كنار رودخانه اروند به نمايش گذاشتند و رقص و پايكوبي كردند و در سوسنگرد هم دختران دبيرستاني را به يغما بردند كه فقط خدا ميداند اكنون آن دختران كجا هستند و به چه سرنوشتي گرفتار شدند.(خلاصه شده)


????پاسخ شبهه:
 
1⃣ما با عراق جنگ نكرديم بلكه از سرزمين خودمان دفاع كرديم وهر ملت غيرتمندي كه به كشورش حمله شود دفاع خواهد كرد حتي اگر به قيمت ميليون ها كشته و مجروح و معلول باشد.
اينكه نويسنده اين متن، الان به فكر دريافت غرامت از عراق افتاده (ان هم در زماني كه دولت جديد عراق، براي پرداخت غرامت اعلام امادگي كرده است) چند سوال را به ذهن ميرساند:

️ 1.چرا فقط براي دريافت غرامت از عراق اشك تمساح مي ريزد، حال انكه ايرانيان هنوز از انگليسي ها و روسها و امريكايي ها، غرامت جنگ جهاني اول و دوم را هم نگرفته اند. (در جنگ جهاني اول، بيش از نصف مردم ايران در اثر قحطي هاي ساختگي انگليسي ها جان دادند و در جنگ دوم، تمامي زيرساختهاي كشور براي چندين سال در خدمت متفقين قرار گرفت و هزاران تن از ايرانيان در اثر حملات مستقيم يا قحطي ها جان سپردند)

2.چرا نويسنده از دريافت غرامت از چپاول منابع و اموال ايران در عصر   محمدرضاشاه توسط امريكا و مصادره حسابهاي بلوكه شده ايران پس از انقلاب، به جرم انقلاب كردن، سخن نمي گويد؟ غرامت هاي گزافي كه هر يك چندين برابر غرامت جنگ تحميلي است!
 هر انسان خردمندي درك مي كند كه حمايت ايران از محور مقاومت، هم از بعد ️انساني است، هم ️اسلامي و هم ️ملي.
و حتي اگر نه با ملاك انسانيت، و نه با ملاك مسلماني،اين حمايتها را نسنجد، با يك دودوتا چهارتاي عقلي، بايد بفهمد كه اين ملتها، عمق استراتژيك ايران هستند و سپر بلاي ما در برابر دشمن وهابي و صهيونيستي.
كه اگر در آنجا براي ما نجنگند، بايد مثل 8 سال جنگ در خرمشهر و دزفول و اصفهان و تهران، با دشمن مان بجنگيم.انها با دشمنان ما مي جنگند تا نويسنده، در اتاق گرم و نرم خود، زير سايه امنيت جمهوري اسلامي، اراجيف بنويسد.
ما شيعيان يك امت واحدي هستيم كه در مقابل دشمنان مستكبر وقدرتمند بايد به فكر مصالح همديگر باشيم .

2⃣بسياري از عراقيهاي ناراضي خود را تسليم ما كرده و داوطلبانه همراه با مجاهدان عراقي، تيپ "بدر" را عليه رژيم بعث ايجاد و به نفع ايران به ميدان رفته و شهيد شدند

3⃣مسايل اعتقادي و مذهبي هر كشور و مليت براي آن ملت مهم و ارزشي هست،
ضمن اينكه اماكن مقدس مانند مكه و يا عتبات عاليات متعلق به كل مسلمين و شيعيان هست، تنها متعلق براي مسلمين و شيعيان همان كشور نيست.
اگر هزينه ي بابت بازسازي حرمين ميشود در واقع اين رفاه و تامين امكانات شامل  زائرين خود ما هم ميشود.
هزينه ها غالبا از طريق نذوراتي هست كه عاشقان ائمه با رضايت و ميل خود به اين اماكن هديه ميكنند،پس نيازي نيست شما حرص جيب كساني رو بخوريد كه خودشان با رضايت و جان و دل اين نذورات را اهدا ميكنند.
و اگر دولت اسلامي نيز كمك به اين اماكن كنند باز جز وظايف يك دولت اسلامي ست كه براي حفظ شعائر دينيش عمل كند.
اگر ده هزار نفر در بازسازي حرمين مشغول كار هستند،اين امر خود باعث خرسنديست.
كه باعث اشتغال زايي شده و باز پول آن در جيب ايرانيان رفته است.
شما كه دولت ومردم عراق را قاتل پدرانمان ميدانيد آيا واقعا آنقدر فاقد درك سياسي هستيد كه نميتوانيد فرق بين دولت فعلي عراق و صدام را بفهميد؟يا حساب حزب بعث را از مردم عراق جدا كنيد؟؟!شما كه اينقدر به فكر قربانيان جنگ هستيد چرا اين نفرت را نثار مسبب وارباب  اصلي صدام يعني آمريكا   نميكنيد؟

منبع:فرقان سايبري

نشر اين پيام صدقه جاريه است.

???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????
نشر مطلب با ذكر منبع بلامانع و نشانه پايبندي به اخلاق اسلامي است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.